03.05.13

Mayıs 3, 2013 at 7:58 pm (İpe Sapa Günce)

Fotoğraf0259

*Dan diye giriveriyoruz yazın ortasına doğru, bakkal camından içeri dalan arabalar gibi. Edebi kaygılar gütmemek gerek. Dümdüz anlatmak lazım. Merhabalardan bir demet, bonjurlardan mutlumsu bir buket.

*Moda ve müziğin birleştirilmesinden sıkılıyorum. Uyan durumlar olsa da müzik kutsal, moda ticari olduğundan mütevellit canımı sıkıyor belirli bir “tarz”a gömülmek. Janralar üstü bir olgu olmalı müzik. Hislerle daha ilintili. Kısa kısa gidecek olursak elbette şalvar pantolonla metal yapmaya karşıyım ve fakat bu yine de yapılamaz manasına gelmemeli. Kısacası moda demek sıkıntı demektir, tıpkı halk gibi.

* Oğuz Atay’ın Tutunamayanlar romanını okumadım. Yakın dönemde de okumayı düşünmüyorum. Gözümü korkutuyor. Ön yargılar dıngıldatıyor beynimin ücra köşelerini, filizleniyor, bir kaşıntıdır yeşilleniyor. Terliklerimle kaçıyorum.

* Ricky Gervais’in bazen abartıya kaçan şovmenliğinin dışında acayip datlu bir adam olduğu kanısındayım.

* Şu an aklıma ne gelirse onu yazıyorum.

* Şu an.

* Espri anlayışı dediğin şeyin yaşlandıkça kötüye gitmesi tam olarak hangi yaşta başlıyor acaba? Hep huysuz bir ihtiyar olmak istedim. Bunun için geç değil elbette ama her daim huysuz olunabilse de ihtiyar olacağın dönemi görebilmenin garantisi yok.

* Jeff Hanneman’ın ölümüne çok üzüldüm. Metal müziğin içerisinde biraz da yapısından kaynaklanan bir durum vardır. Bu camiada tırt, şovmen, pozcu çok tip bulunur. Slayer konsept olarak tavizsiz gözükmeyi bir strateji olarak seçti evet. Fakat gerçekten adamların bir şeyi anlatma derdinde oldukları bir gerçek. Anlatmak istedikleri şey; hiçbir şeyin siklerinde olmadığı, dünya yok olsa buna en çok kendilerinin sevinecek olmaları olabilir. Bu açıdan samimiyetlerinden şüphem yoktu. Bu kanıya varmamı sağlayan yegane şey ise Jeff Hanneman’ın duruşuydu. Sahne duruşundan bahsetmiyorum, yıllar içerisindeki iradeli duruşundan dem vurmak niyetim. Sevin sevmeyin baba adamdı Jeff. Bu adamın arkasından da huzur içinde yat falan denmez ki. Geçti gitti koca adam heyhat.

* Elimden geldiğince kadın-erkek ilişkileri hakkında görüşlerimi paylaşmamaya çalışıyorum. Paylaşmamak lazım böyle şeyleri. Tefe korlar. Herkesle arkadaş kalmak arzusundayım. Sekssiz, hormonsuz bir dünya diliyorum. Hatta cinsiyetleri ortadan kaldırabilsem kaldırırım. Kadının uyuzluğu erkeğin öküzlüğü ortadan kalkar. Ya da bana ne mk bu saatten sonra ben mi kurtaracağım ortalığı?

* İşim gereği çok ilginç tiplerle muhattap olmak durumunda kalabiliyorum. Diğer iş kolları da böyle fakat benim iş alanım tamamen keyfe keder bir hizmet kolu olduğundan; içinde bulunulan durumlarla ilgili diyalektik açıdan kimi sorular sorduğunuzda, o soru havada ters bir takla atarak gerisin geri burun üstü beynin zeminine çakılabiliyor. Gençken hiç böyle hayallerim olmamıştı.

* Buraya kadar okuduysanız belki yarın da görüşürüz. Ben Master of Puppets dinlemeye gidiyorum.

Bir Cevap Yazın

