Çişşşşş*

Aralık 9, 2009 at 2:11 am ("Düm"düz Yazılar, Saçmalamalar!, İpe Sapa Günce)

İstasyona vardı tren. Durdu zaman. Durdu annemin doğum günü hediyesi saatim. Ben duran zamandan istifade edip Erol’a döndüm “Bak.” dedim. “Bak burada duruyor zaman benim için. Bazı yerlerde, kokularda, bakışlarda durur benim için zaman. O tünellerden birinin içindeyim işte. İçindeyiz. Sen de varsın yanımda bu sefer birader. İyi ki varsın. Yoksa ben şu an mal gibi trenden inmiş, geçidi geçmiş, köşeyi dönmüş, ağacın altında öylece durup, geri dönmüştüm bir sonraki banliyö treni için belki de.”

Gerçek bir dost gibi anladı beni. Dostça elini attı omzuma. Bir-iki pat patladı. Gözünü seğirip, boynunu eğdi. Anladı. Konuşmadı. Adam akıllı anladı.

* Yukarıdaki satırlar günlüğümün 3 Şubat 2008 tarihli karalamalarından. Yazının daha doğrusu günce sayfasının tamamını yayınla(ya)mıyorum. Sadece, önümüzdeki cumartesi (12 Aralık 2009) Didem adındaki güzel varlıkla nişanlanacak olan “Komünüm“e, “Dost“uma her daim yanımda olduğu için ufak bir teşekkür. Erol, sence “Ground” bizimle arkadaş olur mu?

2 Yorum

  1. didem said,

    komünün ve nişanlısı – :) – her ne olursa olsun hep yanında olacaklar! iyiki varsın zafromelciğim:D

  2. Bekarlığa Metal Partisi « Saçmalamalar! said,

    […] gelelim başlığın sebebine. Geçenlerde bahsettiğim nişanın kahramanları eylülde evlenecekler ve bu Erol, Orçun, Zafer üçlüsünün bir nevi […]

Bir Cevap Yazın

