“Senden Bunu Beklemezdim”

Temmuz 14, 2009 at 11:21 pm (Saçmalamalar!)

Yukarıda yazan ne amaçla söylenirse söylensin, çok yaralayıcı bir cümledir. Kalıplara koyuyoruz her birimiz bir diğerimizi, bir ölçü birimi var sanki içimizde, metre gibi tartı gibi boyunu-posunu-kilosunu-adamlığını ölçüyoruz karşımızdakinin.

Bu cümleye cevap vermek ayrı zordur. “Benden bunu beklememeni beklemezdim açıkçası.” desen olmaz “Neyi beklemezdin?” desen tam saçmalık “Nasıl yani?” desen sorunun başı-kıçı belli değil, sussan otursan ayrı dert, kemirmekten parmaklarda deri kalmaz.

Ben de kendimden çoğu zaman bölük-pörçük yazılmış, kompozisyon düşmanı yazılar beklemiyorum ama oluyor işte, elden ne gelir? (!)

Şu zamana kadar çok kişiyi hayal kırıklığına uğrattım ve bunun üzüntüsünün yanında nedense garip de bir huzur buldum tüm bu olaylardan sonra. Belki suçlarımı hafifletme arayışıdır bilemiyorum ama kişisel açıdan bakacak olursam (Kişisel bir blogu okumaktasınız şu an değil mi? Benim kişisel blogumu, benim benim!) ast-üst ilişkisi mi tüm o bel bağlanan ilişkiler, türü fark etmez arkadaş olsun sevgili olsun? Askerde miyiz? Herkeste bir albay havaları, en pır pır benim durumları.

Benden fazla bir şey beklemeyin arkadaş ahanda buraya yazıyorum Baki demiş evvel zaman önce:

“Baki kalan bu gökkubbede hoş bir sada imiş – Baki”

Ayrıca hiç bir şeyde gözüm yok biline, muhabbete gelen varsa:

“Gel ne olursan ol yine gel – Mevlana”

“Bu böyle biline! – Köprülü II. Zafro Paşa”

Not: Sinirlendim yine sebepsiz, Türk Büyükleri Ansiklopedisi’ne döndü blog.

Alın size bu durumu dolaylı-dolaysız anlatan bir şarkı, bulun dinleyin, bulamazsanız beni bulun ben size bir şekilde ulaştırayım şarkıyı:

Marina And The Diamonds – Obsessions

Bir Cevap Yazın

