Ey Altantois Sözüm Sana!

Haziran 23, 2009 at 9:02 pm (Saçmalamalar!)

Altantoiiiiiiiis! Altantoiiiiiiiiiiis! Hektooooooor!

Lan huştik! Beni türlü şekillerde gaza getirmeye çalıştığının farkındayım. Bilesin. Hayır demagoji yapıp “ağlamaklı oldum” gibi tabirler de kullanmışsın. Uğur Dündar gibi bakarım ilk önce sana ne olduğunu şaşırırsın ahanda bak şöyle bakarım hatta el-kol havada sorarım, isyan ederim:

uğurum

“Blogumda geçmiş yazılarımdan herhangi bir yolsuzluk bulun ben bu blog işini bırakırım arkadaş! Hatta bulmayın yine de bırakırım ama o zaman bırakma işini zamana bırakırım. Ey Altantois seninle kozlarımızı bloglarımızdan paylaşacağız hodri heyhan!”

http://altantois.blogspot.com/2009/06/me-llamo-lopez.html

Bak ne güzel de hesap soruyorum sana. (Tavşan fotoşopuna gülerken kafamı koltuğun sol köşesine çarptım. Güldürme beni arkadaş.)

He benim işim bitti ama sanmayın ki bu konu burada noktalanacak. Hadi ben gidiyorum.

2 Yorum

  1. altantois said,

    Bu yazının hesabını ağır ödeyeceksin ey Zafromel. Hazırlık yapıyorum.

  2. altantois said,

Bir Cevap Yazın

