Şud Ay Sitey or Şuday Go?

Haziran 2, 2009 at 10:16 pm (Saçmalamalar!)

An itibariyle 10.000’inci hitime sekiz tıklanma uzaklıktayım. Bir-iki ay önce kafamda dolanan tilkiler iyice açığa çıktı. Bu blog devam mı etmeli yoksa “Başlarım bloguna eskiden blog mu vardı?” mı demeli. Bunu zaman ve elbetteki paşa keyfim belirleyecek. Şimdilik buralardayım. Ayrıca nedense bu tip ayrılma melankolilerini mazoşist bir şekilde seviyorum. Ayrıldığım forumlarda da bunu yapmıştım. Şener Şen’in canlandırdığı Ziya gibi: “Bak abi gidersem dönmem ha! Bak gidiyorum, gidiyorum bak! Eeeeeh!” Ceketimi alıp terk-i wordpress eyleme düşüncesi pek bir Kadirizm koktu bana. Artis miyim neyim?

Belki başka yazı yazmam, o sebepten bu zamana kadar şu an görüştüğüm/görüşmediğim, hiç tanımadığım, yolunu şaşırıp buraya gelen, kısaca buraya bir şekilde mola için uğramış herkese teşekkürler, otobüsünüz sekiz dakika sonra kalkacaktır belki de kalkmayacaktır, şoför abinin yemeğini bitirmesine bakar. Çaylar şirketten lütfen allahın adını verdim bak para ödemeyin.

Hepinize çok teşekkürler. Feyırvell!

Bir Cevap Yazın

