Başlıktan Kasıt?

Mayıs 25, 2009 at 9:08 pm (Saçmalamalar!)

Tekrar merhaba! Günler günlerin ardından David Gilmour’u dinlemelerdeyim. Ağzım, yüzüm buruşa buruşa sanki soloyu ben atıyormuşçasına tribe giriyorum dinlerken. Eğer “Ulvi” diye bir şey varsa o kesinlikle “Comfortably Numb” adlı güzide eserin solosudur. 

Konu bütünlüğü açısından her paragraf birbirinden ayrı Eski Türkçe beyitler dizisi olabilir bu adına “Post” dediğimiz şey. Pek de önemli değil açıkçası adının ne olduğu. Şu sıralar bir karar aşamasındayım. Çok sevdiğim blog sayfamı kapatıp kapatmamakla ilgili çelişkiler yaşıyorum. “10.000’i bulsun, kapatacağım.” diye karar alıyorum. Açıklamak gerekirse bu blogun içinde çok fazla yerde pek çok dikenli bölge bulunmakta. En kısa yoldan şöyle anlatayım: Bir “Turn the Page” durumu söz konusu. Keşke paket yapıp elimin altında cd gibi tutabilseydim bu blogu, gerçi pek bir işe yaramazdı. (“Pek” kelimesini neden bu kadar çok kullandığımı ben de pek anlamadım, idare ediverin artık.)

Bir kaç olasılık olası:

– Aynen devam edebilirim.

– Burayı amerigan usülü yıkıp yerine yenisini yapabilirim.

– Burayı yıkıp sonra deli gibi pişman olabilirim. Fakat yeni bir blog açmam.

– Ne yapacağımı bilemeden ortalık yerde kafamda huni Atalar sahilinden Suadiye ışıklara kadar koşmaya her an başlayabilirim.

Tüm bunlar olasılık elbette. Gerçekleşmesi muhtemel olaylar. Sanki haftanın altı günü çalışmıyormuşum ve işim başımdan aşkın değilmiş gibi haftanın izinli olduğum yedinci gününü bu tip düşüncelerle neden geçiriyorum? Bilmiyorum.

Şu an için bildiğim tek şey; Scarlet’in ilk okuduğumda, gülmekten koltukta kafamı sağa sola çarptığım bir post bitiriş cümlesi “Paşa keyfim bilir.”*

* Bu bitiriş cümlesindeki muhteviyatta benim kendimden geçerek gülmemi sağlayan asıl detay, cümlenin ünlem işareti ile bitecekmiş gibi görünüp bir anda küstah bir şekilde alelade nokta ile sonuçlanmasıdır ve cümlenin anlamına anlam, tavrına tavır katmaktadır. 

He bu postun üstü Tophane altı Şişhane oldu fakat dayanamayıp arak yapacağım;

Paşa keyfim bilir.

4 Yorum

  1. scarlet said,

    Tam benzer ruh halleri içerisindeyiz, blog denen değerli mi değersiz mi olduğuna hala karar veremediğim “şey” üzerine yersiz fikirler yürütmekteyiz diyecekken bizzat şahsen kendi saçmalamalarımdan bir cümle gördüm, mutlu oldum.

    Tepe tepe kullanınız efem.

  2. zafromel said,

    Asıl ben teşekkür ederim efem, yazdığınız kelamların sıralaması ve içeriği açısından suratımızda ( 1. Çoğul? ) şeritli otobanlar çizilmekte gayr-i ihtiyari. Sanırım bunu başarabilen insanlara da zaten yazar sıfatı adlediliyor. ( Geniş kelime dağarcığı şovenizmi.)

    Blog konusuna gelince. “Yaz Scarlet yaz!” diyesim geliyor yani “Yürü.” fakat bana da aynı öneriler sağdan soldan yağmasına rağmen paşa keyfimin yazası bir türlü gelmiyor. Kime göre neye göre blog diyerekten diyalektik de düşünürüm yeri gelirse. ( Artık yeter dedirten, züppeliğe varan geniş kelime dağarcığı şovenizmi.) Bir “ran forıst ran!” durumu var anlayacağınız. Ran da neye ran?

    Ayrıca “Walk Scarlet walk!” diyerek hisli şairler gibi laf oyunu da yaparım, gönderme de yaparım durmam yerimde filaş tivide kolbastı oynar sosyal mesaj da veririm!

    “…vi ar cast impastırs in dis kantri yu noğ!”

    Not: He unutmadan tekrar teşekkürler. Telif hakkını bir şekilde ay başında öderim. Taksitlendirme imkanı vardır umarım.

  3. altantois said,

    zafro, yazıyı okumadığımı belirterek başlamak istiyorum (terbiyesizim) sadece şunu söylemek istiyorum. sende tumblr. aç! o kadar. neden bunu istiyorum bilmiyorum. benim açtığım tumblr. ne işe yarayacak bilmiyorum ama açtım, altantois adı tumblr.’da da olsun istedim galiba. sende aç zafromel tumblr.’da da olsun. şu blok alemindeki biricik yol arkadaşını ne yapacağını bilemediği tumblr. ile yanlız bırakma.

  4. zafromel said,

    tımbılır ne ola ki? Bakamayacaksan niye bu kadar blog yapıyorsun Ey Altantois?

Bir Cevap Yazın

