Osuruktan Teyyare Selam Söyle O Yare!

Ocak 21, 2009 at 10:26 pm (Saçmalamalar!)

Cümle ziyan edesim geldi, oturdum klavyenin başına. Elimde kalem yazdıklarımı benden kelli bir eczacılar okuyabiliyor. Halbuki klavye işin içine edince öyle mi? Her bir şey pir ü pak tabak gibi ortada. Kaç arkadaşımın el yazısını tanıyabilirim acaba diye kendime vicdan azabı çektirsem neye yarar?

Aşk kıçımda kalmış son osuruk, toplum içindeyim salamıyorum. Terbiyem bozuluyor beynimin içinde, dışarıda efendiyim icabında, fazlasıyla. İyi ki bu blogun başlığı böyle, istediğim gibi saçıyorum etrafa, konu bütünlüğü, sürükleyicilik hak getire. Ben kırıyorum ben döküyorum ben topluyorum. Belki de mesaj kaygısızım an itibariyle. Belki salt yazasım tuttu. Oluyorsa benim baytım ziyan oluyor. En azından mikrofort gibi devamlı mavi ekran veren şeyler baytlayıp üstüne milletten para almıyorum. Cebim delik cepkenim kara delik. Banka hesabım var istikrar abidesi. Uzaydaki A noktasından B noktasına giden bir düz çizgi gibi sıfır parabol!

Günlerim geçiyor kimi toplu taşıma araçlarını gözlemler iken, kendime tepeden bakıyorum. Günler geçiyor su içip koşarken, kışın bot giymek zor geliyor. Suadiye’nin ara sokaklarına dalıyorum boş denilen zaman dilimlerimde, dilim dilim yürüyorum. Daldığım yerden çıkıp eve kahve içmeye geliyorum.

Tüm bu kainat kafamı karıştırıyor kimi zaman en yakın kuruyemişçiden soda alıyorum, kurtuluyorum midemdeki bulantıdan.

1 Yorum

  1. altantois said,

    Ben şunu merak etmekteyim: Neden bu zafro yazı yazmıyor?

Bir Cevap Yazın

