…kızmaya başladım ama ha…

Kasım 18, 2008 at 12:53 am (Saçmalamalar!)

Yaklaşık bir buçuk sene oluyor. Yani iş hayatına o ya da bu şekilde atılalı beri geçen zaman zarfından bahsediyorum. Daha okul bitmiş değil, sanırım hiç bir zaman da bitmeyecek. Müzmin öğrencilik hayatıma devam edeceğim ömür boyu, yanında da ek olarak işler yapacağım sanırım. Eh buraya kadar her şey iyi hoş da arkadaş haftanın altı günü çalışılır mı? Ben bu işe bir çok şey ile birlikte en çok içki içme paramı denkleştirmek için başladım ya da ben öyle hatırlıyorum. Ben içmek için çalışıyorum fakat çalışmaktan içmeye vakit bulabilemiyorum. Çıldırmak üzereyim.

Ne kadar zaman oldu buraya böyle gelişi-güzel dömi-vole günlük kelimeler şutlamayalı? Sanırım çok galiba yani. Gerçi pek kimse de okumuyor ama olsun inadım inat dötüm iki kanat sayın şu an bunu okumakta olan şanslı mı şanssız mı bir o kadar burayı okuduğuna göre ıssız mı olduğu cümlenin ortası itibariyle hiç önemsenmemesi gereken ey okuyucu!

O kadar vakitsizim ki komünümle görüşemiyorum. Telefonda sevgilileriyle bile konuşurken fenalık geçiren iki huysuz herif sırf görüşememekten mütevellit kulakları uyuşana kadar birbiriyle ahize aracılıklı muhabbetler yapıyorsa durup düşünmek gerek. Düşünmek gerek de işten vakit kalmıyor. Sadece ben çalışırken en azından Erol benim boş günümü kendi boş günü ilan ediyor ve muhabbete içkiyi meze edebiliyorduk. O da çalışmaya başlayınca mıçtık. Göremiyorum lan, gül cemaline yüz süremiyorum ve ayrıca ben şu an ne diyorum? Resmimizi koyayım bari.

ozledim

Çok pis oyuna geldik, yıllardır küfürler ettiğimiz o büyük çarkın küçük vidacıklarından olduk habire dön babam dönüyoruz. Yeter arkadaş. Oh!

Tüm sosyal hayatım Orçun’la birlikte haftanın Orçun açısından boş olan gecesi geceyarısına yakın saçma sapan bir saatte bovling oynayıp dönüşe sıcak çikolata içmek. Hayır, Orçun da ben de farkındayız olayın. Ben işyerindeyken telefonuma bir mesaj gelir. Akşam Orçun arabayla gelip beni evden alır, bovlinge gideriz. Bir bilemedin iki el atıp doğru sıcak çikolata içmeye. Tüm bu sırf olsun diye yaptığımız aktiviteler sırasında birbirimizin suratına bile bakmıyoruz. Gerçekte de birbirmizin suratına pek bakmadık sanırım. Adamla yıllardır biraradayım ama çektiğimiz fotolardan birbirimizin suratlarını tanıyoruz. Bakın burada da aynı durum söz konusu. Bakmıyoruz. Görevimiz bu bizim. Eskort espri makineleri ltdşti hede.

olaybrittirabi

He işyerinde de eğlenmiyor değilim. Molalarımda yan tarafımızdaki ufak bahçemsi yerde (Ufacık bi yeşil alandan bahsediyorum.) içtiğim poşet çayın poşetini yanıma bırakıyorum. Karıncalar poşet çaydan toplaşıp sanki Afrika kırsallarında zebralarmışçılık oynuyor, çember yapıp su içiyorlar. Az ilerideki ağaçta ikamet eden karga ailesine simit-açma ne bulursam onlardan bırakıyorum. Ace Ventura gibi oldum şerefsizim. Evet şerefsizim. Ve ayrıca sırf yazmak için sırf buraya devam edebilmek için yazıyorum.

Çok sıkıcı olmaya başladı len bu döngü. Bu kadar da aynı dönülmez. Isınma turu olsun bugün bu satırlar. Takat kalırsa devamı da gelsin inşallah maaşallah ve seni seviyorum Kate Nash! Arivederçi efenim, işten vakit kalırsa görüşmek üzere.

sinyor

Sia!

1 Yorum

  1. Akın said,

    bırak o işi abi boşverin yada biraz daha dişinizi sıkın erol abi parayı vurur heralde ileride 3nüz bi işe el atarsınız artık (o iş ne kadar cunup ne kadar cursed irish kokar bilemem artık)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: