Günlük Arası Karalamaca

Ağustos 4, 2008 at 10:24 pm (İpe Sapa Günce)

Sadece kalem. Sadece sayfa. Sadece duygular türlü türlü. Sadece…

Beynimin düşünce oyunları kalemimin kelime oyunlarına dönüştüğü anlarda özgürüm sadece. Başka türlüsü düşünülemez, yok.

Terk edilmek. Bırakıp gidilmek. Aslında hiç de özel olmadığının senin için özel olan biri tarafından tabak gibi masaya serilip tek kişilik porsiyon servis açılması.

Tanım, kavram, tabir. Kargaşa. Spazmların rahatlatıcı etkisi. Korku, aşk, sevgi, üzüntü, seks, hüzün, karakter, salaklık, kulak, göz, ten, burun, beyin, düşünce… Spazm. Kasılmak, kasıntı. Beyin kasıntısı. Kasıntı sonrası kaşıntı. Beyin kaşıntısı. Harfin kıçına nokta koymanın değiştirgenliği.

Bir sel duygular. Tekil içinde çoğul. İçimde deniz adı sen içimde okyanus adı aşk. Sen<aşk=aşk>sen. Bu işte bir yanlışlık var. Bir yanılma belki de… Bir pay.

Kafa karışıklığı. Neye inanacağını bilememek. Ne hissettiğini şaşırmak.

Çekip gitmek gerek hiç gitmediğin fakat önceden bildiğin, güzel sıfatları himayesine almış bir yere. Sırtında; sırf sırtında olsun, ritüelin içi dolsun, için rahat olsun diye sırtladığın çantan, gözlerin yorgun, yürü sen. Yürüsem. İlkbaharın güzelliğine inat. Bahar spazmı.

Neyi bilmiyorum, belki de hiç yaşamadığım bir şeyi, yaşanmış da bitmiş gibi zamansız tüketilmişçesine, özlüyorum.

Bakabileceğim, beni özel, tüzel, sıradan fark etmez; ben gibi gösterecek bir ayna arıyorum. Aynalarla ilgili fikrim değişsin istiyorum.

Özlüyorum…

Bir Cevap Yazın

