güzel insan

Nisan 20, 2007 at 10:50 pm (Saçmalamalar!)

30-08-06_2057.jpg

guilty: evet efenim iyi geceler. bu gece farklı bir aksiyona girelim ve iki kişilik bir “güzelleşmiş insan” ropörtajı oluşturarak dünya milleti insanlarına yayalım dedik. bu aksiyon için kendime eş olarak nam-ı diğer zafromel kardeşi seçtim pikaçu misali.. evet efenim hoş geldiniz.

zafromel: abi o kameranın şarjı ne diye bitti tam da orda yaaaaa!!!

Guilty: öhüm.. la dur şimdi karıştırma onu.. konumuza gelelim.. bi insan nası güzel olur. Güzel olan insan ne içer ne yer, nası konuşur, ne renk giyer kimlerin şarkılarını söyler. En önemlisi güzel insanın dini imanı warmıdır..

Zafromel: sevap da gizlidir günah da nevizadededir… abi bu msn war ya bu msn. Neden savsaklıyolar. Gün geliyo eşin gün geliyor anan, gün geliyor o hayat kaynağı, seni uykunda ürkek okşayan baban, neden savsaklıyor.. yeri geliyor bir “ehi” yeri geliyor bir “sımayli”, yeri geliyor bir “iyi yapmışsın”. Neden ama neden “bakarkeeen ardıııındaaan gitme kaaaalll diyemeediiiiim diyemeediiim diyemediiiiimmmm…”

Guilty: haydeee..

Zafromel: sakin ol abi bi sakin ol derdin nedir senin soruma cevap wer..

Guilty: abi bu nası ropörtaj dicem ama dilim varmıyo neticede güzel insanız şu an vaktiyle beraber.. o yüzden kendime her türlü saçmalamayı mübah kılıyor ve sorularını bir bir cevaplama isteği içersinde yanıp tutuşuyorum..

1- savsaklamakla alakalı cümleni anlamamakla beraber msn denenden tiksindiğimi bilaare belirtmek ister ve İbrahim tatlısesi buradan kınarım…

2 – evet. Toplumumuzun kanayan yaralarından biri demin senin bahsettiğin “ehi” ler ve “sımayliler” dir.. bir “ehüehaehahea”i seslendirdiğimizde kendimizden tiksiniyorsak insan olmak namına bürütüsten bir adım ileride sayılırız demektir..

zafromel: pek tabi. Ama o kameranın şarjı bitmese çok güzel olucaktı. Ayrıca saçmalamak en çok bizim hakkımız. O başlığı ben yarattım ulaayn!! Saçmalamanın duayeniyim lan ben.. ben saksımıyım burada!! Saksımıyım lan! Cevap wer behzat geçiştirme beni.. bu kameranın şarjı ne diye biter behzat sorarım sana.. “biterkeenn ardıındaaan bitmeee şarrrjj diyemediiiim”

guilty: herşeeeeeeeeyyy anlamsııızzz yarım kaldı yazışımızzzz giderken kızıl saçlımıııızz metalciler çalar duraaksııızzz herşeeeyyy anlaaamsıııııııızzz la lay lay lay hayda höööyyy..

zafromel: ah ülen eah. İçelim kuzen..

guilty: bit tabi.. bir mukabele.. bir mukabele neyse artık. Burada sizin huzurunuzda tdk’dan özrü bir borç bilirim efenim. Ayrıca sony’ye olan kinimi ve nefretimi de, bitmeyen pilleri bulamadıkları için…

zafromel: ayrıca sucukları yaptıkları inekleri baharat deryasına bulamışlar heralde.. uğur Dündar nerede??

Guilty: nerde unuttum uğurumu acaba… ah nerede vah nerede nerede bitirdik o şarjı acaba..

Zafromel: abi ben de aptalım zaten..

Guilty: neyse konumuza geri dönelim. Konumuz savsaklamak olunca tabi konuyu da savsaklamak gibi devinimsel bir durumun içine girince kendimi adeta kurban bayramına denk gelmiş bir unicorn gibi hissettim..

Zafromel: bu saatten sonra ne fark eder guiltymm.. savsaklamak ya da savsaklamamak bütün zafer Peker bu. Adaşım diye değil. Seviyorum abi, “seviyorum seviyorum diyemedim…” abi bu klip tren garındaydı, kız camdan el sallıyodu, zafer Peker’in baldırları pek Michael Johnson’sal olmadığından daha çok Kenenisa Bekele tarzı bir atlet olduğundan cumhuriyet ekspresine yetişemedi. Parası yoktu garibimin bir sonraki eksprese de binemedi. “binemedi binemediiiii…”

Guilty: bakın bakın ne anlatacamm.. bakın bakın.. bin falanca senelerinde beyaz adam amerikada hüküm sürmeye başladığında posta trenleri varmış.. bakın bakın.. bu posta trenleri insanların sevdiklerine mesajlar taşırmış. Yaa yaa böyle işte. Gel gelelim şimdilerde kral tvnin klip mekanlarından biri olmaktan öte gitmemekte. Zira mesaj taşıma işlemini artık arap armadilloların hüküm sürdüğü telekom aş aracılığıyla kahireye kadar gelen bu armadillolara kartal tehlikesi altında bile olsa cebeli Tarık boğazına kadar mirketler eşlik etmektedir.. ihaleyi Norveçli bir şirket almak istemektedir.

Zafromel: pek değerli bilgiler ışığındayız

Guilty: şimdi mi

Zafromel: vell of kors..

Guilty: off abi o kursları hiç hatırlatma şimdi bana.. sayısal testlerinin bilinmeyen x’i oldum şu dönemlerde. Eminim senin de eşit olduramadığımız ağırlıkla ilgili sıkıntıların vardır..

Zafromel: ben de Alper tunga destanının efrasiyabı olmuşam.

Guilty: abi eskiden kamera da yokmuş nası yapıyolarmış ki bu sosyal ilişki bağlarını.

Zafromel: olm eskiden aile bağları vardı, yalan rüzgarıyla kapışırdı. Sonradan ceyran yapıyo diye kestiler onları.. bi himenin atılganını görebiliyomuyuz bu günlerde..

Guilty: göremiyoruz azizim.. bildiğin gibi bu günlerde sevgili procedaşlarımdan eroil (esasında erol yazıcaktım ancak promil etkisi “eroil” şeklinde bir kelime ortaya çıkmasına sebep oldu. Yanlış anlaşılmaması dileğiyle. Esen kalın..) ile bitmeyen pil üzerine yoğun çalışmalarda bulunmaktayız. Öncelikle bunun ile ilgili bilgi vermekten şeref duyarım. Evet. Yapıcaz. Bu işi yapıcaz. Bir cem uzan inancıyla söyleyebilirim bunu.

Zafromel: kamera bataryası bir yetele olacak.. kameraya bakanlar mest olacak. Kamera bi başka olacak. Hipnostik retikulum objektifi destekleyecek kalitede bir standart gelecek. Aynı şekilde tiz vakitte cenk etmeyüp mit bastırsa gönderilecek ve bilahare test edülecek… mukadderat işte..

Guilty: eveeettt güzel insan ile ilintili umarım kafanızda bir resim oluşmuştur. Zira oluşmadıysa bob ross amcanın fırça darbelerine maruz kalınız.. “şimdi de buradaki çam ağacına ufak şirin bir kırokodil koyalım…”

Zafromel: maruz kalınası fırça darbeleridir onlar..

Guilty: di mi hıncal abi..

Zafromel: evet hatta annelerimiz çitileme işlerini elektrogitarda yapsalar çok farklı sonuçlar ve saundlar elde edebiliriz. Cey cey cohansonu altın gününe davet edebiliriz..

Guilty: eveettt. bir kıyaaakı keyif programının sonuna gelirken kamerayı zafromelin körslü ellerine veren aklımı leri börde teslim edeyim.. üçlük olayım. panyalara çarpayım..

Zafromel: hoşçakalın..

7 Yorum

  1. compili-keytıd.. said,

    sanırım çağrışım mekanizmasında çalışan beyin sayısı tahminim kadar az değil
    okudukça umutlanma,bir normda,bir formda normallik umutları sarıveriyor şu aklımı
    yazarken bile sabitlenmeyen düşüncelerle hangi norm diyorum kovuyorum hemencecik düşünceleri bir terlikle
    bilemiyorum
    saçmanın kendisi olarak nitelendirmekte olduğum saçma okudukça işte yine huşu dayım..:)

  2. solaceword said,

    Öncelikle sevgilerimi,saygılarımı ve daha kimbilir nelerimi sunuyorum sevgili zafromel insanı..Yorumunuzu yeni okudum..teşekkrü ederim.Ayrıca ‘Terbiyesizliğm’ dediğiniz nazarımda benden önce atılmış bir adım olarak nitelendirlimektedir.O bahsi geçen sitede açmış oldugunuz on5 ötesi,on6 öncesi konu ile beni yakaladığınızı da bilesiniz..Gönül isterdi ki yazılarınızın,konularınızın ardı arkası kesilmesin ama verilmiş bir karar,alınmış bir tavır var anladığım kadarıyla.Ne denir ki?Kesmeye sebebiyet verenler utansın. Neyse..artık wordpress’inizi biliyorum..sıkça gelir,okurum.Okuyamayanlar düşünsün.Ayrıca neden ısrarla sizli-bizli konuştuğumu merak ediyorsanız da inanın bende bilmiyorum.Yazıya öyle girdim diye öyle devam etme mecburiyeti hissediyor olabilirim,emin değilim.Bir dahakine birşeyim kalmaz muhtemelen.
    görüşmek üzere

    solace

  3. boleroz said,

    “sus mu geldi aniden” diye başlayan bir ebru gündeş şarkısı vardı fii tarihinde, işte o şarkıyı kendime armağan etmek isterim “an itibariyle” efenim. aslında gelmedi gelemedi sus, utanmadan arlanmadan sesli güldüğümden mütevellit. saçmalama sandığım saçmalamalarımı, saçmalama sandığıma doldurur gider bir sahil kasabasına yerleşirim ben bunun üzerine, dünyanın en ciddi insanı olurum gerekirse ama bilirim haddimi =) güzel insanlarsınız vesselam, güzel ve de esen kalınız, saygılar sevgiler

    (össk)

  4. compli said,

    okudum okudum yine okudum.
    özgürüm okurum..sonuçta
    yorum mu
    yok artık..

  5. kokteyl said,

    aklıma geldi yine
    ”anıt”ı dikilecek yazı ”anıt”ı
    buradan yetkililere sesleniyorum : )
    güzel insanlara selam ossun

  6. zafromel said,

    Hepinize ayrı dümbürdebelce teşekkür ederim efendim. Gün gelir “Yazını okurken ardından yorum yazayım diyemedim diyemedim diyemediiiiim!” diyebiliriz.

    Şımarık Not: “Yorumlarla yaşıyorum!”

  7. mevhibe said,

    Eski günleri anlatan güzel bir yazı-idi-
    hey gidi günler beeee..dedirten bi yazı:)

    beklemeye devam..

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: