İddia

Mart 21, 2007 at 9:26 am (Saçmalamalar!)

mac-sonucu.jpg

Kahvedekiler: Hişştt, susun susun maç başlıyor.   

İstanbul, Banu Balkan Stadyumu’ndan iyi akşamlar sevgili seyirciler.

Ben spikeriniz Afrodit Kemal. Bu akşam Zafromelspor-Güzelkızspor karşılaşmasının anmlatımında sizlere yardımcı olmaya çalışacağım. Maçın orta hakemi İclal Baydın, yardımcı hakemler Müjde Dar, Haşmet Dayıoğlu, dördüncü hakem ise Haydar Tüten. Maçın başlamasına yalnızca dakikalar kaldı.

Zafromelspor’un özellikle bu maçtan mutlak üç puanla ayrılması gerekiyor. Zor günler geçiren bir ekip. Evinde lig lideri Güzelkızspor’u ağırlayacak. İki taraf için de zor bir karşılaşma.

İclal Baydın, yardımcılarına ve iki takımın kalecilerine baktı, “Tamam” işaretini aldı ve karşılaşma Zafromelspor’un vuruşuyla başladı.

Dk. 15: Zafromelspor ilk on beş dakikada tutuk gözüküyordu. Fakat gittikçe rakibi karşısında baskısını arttırmaya başladı. İtalyan orta saha oyuncusu Tanışalım Mıyozzi’nin ara pasına hareketlenen Çok Güzelsin topu auta attı. Evet. Şu anda Güzelkızspor kalecisi Bi Düşüneyim topu kaleci vuruşuyla oyuna sokuyor.

Dk. 55: Güzelkızspor, bugün defansıyla alkış alıyor. Oyunu soğutma çabaları, deplasmandan puan almak için geçerli bir taktik elbette sevgili seyirciler…

Dk. 72: Zafromelspor, yeniden tempoyu arttırma çabasında. Rakip kaleye yükleniyor. Az önce Bir gün Şöyle Gezmeye Gidelim’in kullandığı serbest vuruş barajda Var’a takıldı. Brezilyalı oyuncu Var’ın asıl ismi Sınavlarım Var Çalışmamo Lazıminho Olmaz. Oldukça uzun bir isim. Var, Brezilya ümit milli takımında da oynamıştı zamanında…

Dk. 90+3: Zafromelspor tüm hatlarıyla rakip yarı sahada artık. Korner atışına Zafromelspor kalecisi İlan-ı Aşk da geldi. Gol arıyor. Artık bunlar son şanslar. Korner kullanıldı. Top İlan-ı Aşk’ı geçti. Güzelkızspor’dan Suskunluk’un önüne düştü. Rakip kale boş. Suskunluk boştaki arkadaşı Seni Arkadaşım Olarak Görüyorum’a uzun bir pas attı. İlan-ı Aşk kalesine yetişmeye çalışıyor. Seni Arkadaşım olarak Görüyorum, Zafromelspor’un defans oyuncusu Anladım’ı şık bir çalımla geçti, vuruşunu yaptı ve….GOOOOOOOL!

Boş kaleye topu gönderiyor Seni Arkadaşım Olarak Görüyorum ve bir mucize olmazsa hem takımına son dakikada üç puan kazandırıyor hem de Serie Aşk’daki on üçüncü golüne ulaşıyor.

Ve maçın hakemi İclal Baydın son düdüğü çalıyor! Güzelkızspor üç puanın sahibi.

Bu arada tribünler Zafromelspor Teknik Direktörü Meg Ryan’ı istifaya davet ediyorlar. Sahalarda görmek istemediğimiz görüntüler bunlar.

Maçın skorunu tekrarlıyorum. Zafromelspor:0-Güzelkızspor:1 Gol 90+3’te Seni Arkadaş Olarak Görüyorum’un ayağından geldi.

Bizden sonra bu ekranlarda, aksiyon filmi, heyecan fırtınası Kanlı Eller 6’yı izleyebilirsiniz.

Ben Afrodit Kemal, yayında ve yapımda emeği geçen tüm arkadaşlarım adına iyi akşamlar diliyorum efendim! Hoşçakalın!

Kahvedekiler: Yine yattı kupon! 

Z.A.

13/11/2006

02:10

İstanbul

5 Yorum

  1. saltuk said,

    sadece harıka bravo be kardesım bravo bravooooo valllaha

  2. zafromel said,

    Teşekkür ederim efenim. O kadar büyütülecek bir şey yok. :) (Pof poflanmak en güzel bir şey.)

  3. boleroz said,

    kalemi “sus mayası”ndan yapılmış, her daim takip edilesi, geç de olsa tanınası ve beğenerek okunası usturuplu saçma üstadı. takipteyim, feyz almalara gittim dönmeye yoktur niyetim. sandalyeden düştüm hükümsüzüm, yorumsuz ve de kifayetsizim =) BBG (boleroz bizi gözetliyor) hesabı anladın sen =)

  4. zafromel said,

    BBG’ye teşekkür ederim beni milyonlara tanıtması açısından. Ayrıca teşekkür ederim güzel, iltifat dolu yorumunuz için. Sizlere layık olmaya çalışıyorum.

    Alkışlarla yaşıyorum!

  5. compli said,

    şaka değil gerçek zafro zafro mel diye iğrenç bir espriye adadım kendimi..
    çünkü kelimelerim bitmiş,gabarim aşılmış gibi..
    ama iile konuşacağım ya…
    neyse bak şu yazılana der usulca ve çekilirim uzaklara.

Bir Cevap Yazın

